donderdag 1 april 2010

1 april

Het is geen grap, maar vanaf vandaag ga ik de draad weer oppakken om regelmatig iets op dit blog te zetten.
De laatste tijd is dit behoorlijk in het slop geraakt. Diverse oorzaken speelde daaraan mee. Zoals de Olympische Spelen in Vancouver, daar zijn we naar toe geweest, maar daarover was al zoveel berichtgeving dat ik daarover maar geen melding heb gemaakt. (Louise heeft wel een klein stuk geschreven over onze ontmoeting met Rea & Ursula - zie: http://www.fietseninafrika.nl/).
Daarna nam de wijziging in werkomgeving weer zoveel beslag op me, dat ik ook daarover niks heb vermeld. Ik ben na 5 kwartalen gedetacheerd geweest te zijn bij de gemeente Rozenburg weer terug bij de Servicedienst ICT van de gemeente Rotterdam. Rozenburg bestaat vanaf 18 maart niet meer als zelfstandige gemeente en is nu deelgemeente van Rotterdam. Daardoor is er nu voldoende achtervang voor de syssteembeheerder, dat ik daar niet meer nodig ben. Voor het fietsen is het wel een aderlating. Nu hoef ik maar 12 km per dag te fietsen in plaats van 46.
Ook de laatste loodjes voor de marathontraining zitten erop (zondag 11 april mag ik weer een rondje Rotterdam doen). Hopelijk komt er dan iets meer van het blog.
Dus tot gauw !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...