maandag 5 april 2010

Lange duurlopen

De laatste weekeinden voor de marathon, nou ja ruim een maand van te voren eigenlijk, is het gebruikelijk om een paar lange duurlopen te doen. Dit jaar heb ik er maar drie gedaan. Deels vanwege de vakantie in Canada. Daar heb ik wel gelopen, maar de langste afstand was zeventieneneenhalve kilometer, niet echt een lange duurloop. Maar wel een met een "ontzettend" lange rechte weg. Maar gelukkig was het ook dicht bij de rivier, zodat er ook nog een beetje gekronkeld kon worden.

Na de vakantie dus wel, twee van de drie samen met Leon (mijn Overschiesche loopmaat). Het waren relatief mooie loopjes, qua omgeving en qua weer. Het was steeds droog en de omgeving rondom Midden-Delfland is best het aanzien waard. Onze 30km-route ging vanaf Overschie Via Delft, Schipluiden, langs Vlaardingen en Schiedam via Zweth weer terug naar Overschie. Een vooral zeer autoluw parcours met zelfs een schelpenpad langs de Vlaardingse Vaart.
Helaas heb ik de laatste lange duurloop alleen moeten doen omdat Leon zich niet helemaal goed voelde (hopelijk is dat met de marathon weer over). De laatste was ook “maar” 24 kilometer, dus eigenlijk een makkie ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...