zaterdag 10 april 2010

Keuzevak

Nu het nog maar kort dag is voor de marathon (minder dan 24 uur), heb ik toch nog een moeilijke keuze te maken. Het "probleem" is: in welk vak ga ik starten. Wat ik heb nu keuze uit drie.
Vak R, die is omdat ik ambtenaar ben van de gemeente Rotterdam (eigenlijk dus een speciaal voorrecht), die hebben een eigen vak omdat het mede door de gemeente georganiseerd kan worden.
Vak D, die is omdat ik vorig jaar een tijd liep tussen de 3 uur en 3 uur 30 minuten (echt verdient dus).
En dan ook nog vak C, die heeft een van mijn trainer geregeld.

Nu is het dus heel logisch om van D te laten afvallen en dat doe ik dan ook.
De twijfel blijf nog even bestaan tussen vak C en vak R.
Vak R is direct achter de snelle lopers (stadhuiszijde), met het gevaar dat ik dan toch te snel van start ga.
Vak C is groter, maar is wel het eerste vak aan Stadhuispleinkant. En daar staan dus wel de meeste clubgenoten. De voorkeur gaat uit naar vak C, maar voor de spanning slaap ik daar toch nog eerst een nachtje over.
Alhoewel vak C is ook aan de kant van onze kleedkamer (in het Hilton), dus dat gaat hem wel worden.

Voor de volgers: hieronder de voor- en achterkant van mijn startnummer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...