dinsdag 1 september 2009

septembeR

de R weeR in de maand. wat wil dat zeggen, nou eigenlijk niks. maaR toch, wellicht voor mij het sein om de haRdlooptRaining bij RotteRdam atletiek weeR op te pakken. het is al een poosje teRug dat ik daaR (seRieus) bezig geweest ben, dus het kan geen kwaad de dRaad weeR op te pakken. tenslotte een goeie baantRaining is beteR dan alleen maaR duuRloopjes doen. hopelijk komt de voRm dan weeR een beetje teRug en kan ik het volgend vooRjaaR een goeie maRathon en een mooie RopaRun lopen. ik hou jullie op de hoogte !

ps
vanavond al de eeRste poging, Reeds afgespRoken met leon (ook uit oveRschie) om vanavond naaR de baan te gaan :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...