vrijdag 28 mei 2010

Giro (foto)

Dat de Giro 'd Italia in Nederland is geweest, zal de meeste mensen niet zijn ontgaan. Zo ook bij mij niet, zoals jullie hebben kunnen lezen.
Toch na bijna twee weken komt er nog een staartje "peleton" voorbij. Op de plaatselijke website "OnsOverschie" stond er een oproep om foto's van de Giro in te sturen. Zover ik kan nagaan heeft er een peleton mensen aan meegedaan. Helaas was dat peleton uitgedund tot één. Alleen ik dus. Die ene foto die ik ingezonden heb, is nu wel mooi foto van de week geworden.
Dus als jullie die willen zien, klikt dan op deze link en zie week 20.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...