zondag 1 januari 2012

Aktiviteiten van 2011

De lijstjes van het afgelopen jaar zijn meestal  in begin december al verschenen. Maar sommige lijstjes moeten toch echt wachten tot het jaar helemaal voorbij is. Zo ook mijn lijstje van sportieve aktiviteiten.
Afgelopen jaar was een heel rustig fietsjaar, vooral als je de woon-werk-kilometers (13 per werkdag) achterwege laat.

In totaal heb ik maar vijf keer echt op de racefiets gezeten.
Drie tochtjes, één tijdrit (Ladies en Gentlemensrit bij Hoekse Renners) en twee keer voor een kwart-triathlon.
Eigenlijk niet de moeite om over te berichten, dus ik zal er niet al te veel meer over schrijven (hopelijk wordt er dit jaar meer gefietst).

Het wandelen was zelfs in kilometers bijna meer dan de kilometers op de racefiets. Ruim Tweehonderd kilometer (op de racefiets waren het er 320). Nu zat daarbij wel een kleine wandelvakantie in Luxemburg bij, maar toch.

Gelukkig zorgde het rennen toch voor de nodige trainingsaktiviteiten, zodat ik me niet geheel als 'luilak' kan bestempelen.
Zo'n dikke honderdzeventig keer heb ik de loopschoenen aangetrokken, waarvan 13 keer voor een wedstrijd(je). De totale afstand kwam op tweeduizenddriehonderdtachtig (2.380) kilometer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...