vrijdag 11 juni 2010

Beesiesboel

Het WK is begonnen !

En dus heeft ook AH als laatste zijn WK-mascotte's op ons losgelaten. Ik heb ergens gelezen dat er dit jaar wel veertien supermarkten zo'n speeltje en/of lokkertje aanbieden. Bij het vorige EK waren er dat nog maar vier. Dus dat AH ooit mee begonnen met de Wuppies, heeft er nu voor gezorgd, dat geen enkele supermarkt het waagt om geen WK-dingentje aan te bieden. Nu heb ik ze "gelukkig" niet allemaal gezien, maar sommige zijn volgens mij wel van bedenkelijk niveau. De WK-handjes die wij bij de (tot nu toe) enige supermarkt in Overschie (BAS) krijgen vind ik niet echt grappig. Maar ja, je moet soms toch echt boodschappen doen en meestal gebeurd dat zo dicht mogelijk bij huis.
Maar dan even terugkomend op de "Beesies". Voor die heb ik dan toch een klein ommetje gemaakt. Want die pluizige beesies zien er wel grappig uit en zijn een logisch vervolg op de Wuppies en de Welpies. Nu hoeven wij er geen bergen van te hebben.
Onze Wuppies en Welpies zijn verdwenen, waarheen weet niemand. Na het WK/EK vertrokken en niet meer teruggekomen. Zo zal het ook met onze Beesies gaan. Nu eten ze geen brood, en in de weg lopen doen ze ook niet.
Maar anders dan de Wuppies en Welpies zijn onze Beesies wel wat aktiever en nieuwgieriger. We hebben ze nog maar net in huis en ze zijn al op verkenning geweest. Daartoe hadden ze wel onze "fietsen" in bruikleen genomen.
Ook zijn ze heel benieuwd naar de verhalen over onze fietstocht door Afrika, ik denk omdat ze er proberen er achter te komen hoe ze naar Zuid-Afrika kunnen vertrekken.
Ik hoop dat ze het geregeld hebben voordat het WK is afgelopen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...