zondag 18 oktober 2009

Looptraningen week 42

Afgelopen week naast het “gewone” fietsen van en naar het werk, ook weer eens twee keer wezen hardlopen. Een keer bij de club (Rotterdam Atletiek) en een keer samen met Leon (mijn vaste loopmaat).
Dinsdag naar de club geweest, zo rond half zeven richting Leon vertrokken. Die opgehaald (lopend) en samen naar de baan gelopen. De warming-up ging richting het Vroesenpark en het baanprogramma bestond uit: 3x 600m, 3x 500m, 3x 100m, 3x 500m en 3x 600m.
Daarna naar huis en zo’n tweeëneenhalf uur later zat de training er weer op.

Donderdag kwam Leon mij ophalen en hebben we, omdat de “Hoge Brug” nog steeds afgesloten was, een rondje Zestienhoven gelopen. Dat was vooral wegens het mooie weer heel lekker, hoewel ik de dinsdagtraining nog in mijn benen had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...