zaterdag 4 januari 2014

Aktiviteiten van 2013

Afgelopen jaar ben ik (door mijn Suunto geregistreerd) 156 keer aktief bezig geweest.
  • Daarvan heb ik 121 keer wezen rennen, wat me ongeveer 180 uur 'plezier' bracht en ik ruim 1900 kilometers heb afgelegd.
  • Ik heb in zo'n 29 keer fietsen ruim 1800 kilometers gemaakt in ongeveer 100 uur. De meeste kilometers hiervan waren met bagage op en achter de fiets, wegens vakantie om en door België (Trappistenroute).
  • Ik heb aan 3 triathlons meegedaan.
  • En helaas maar één keer wezen schaatsen (op de Rottemeren).


En een klein beetje in de marge komt daar nog wat woon-werk-fietsen bij: zo'n 200x 9km = 1.800km bonus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...