dinsdag 8 december 2009

Triggerfinger


Vrijdag 4 december 2009 : Op weg naar een avondje stevige muziek van een drietal Belgen: TRIGGERFINGER. Volgens de oorspronkelijke planning van Bibelot (Dordrecht) zou het concert rond kwart over negen beginnen. Dus vooraf afgesproken met Andre & Colete om een hapje te doen. Dat werd dan wel een AH-pizza bij hun thuis, maar daar was niks mis mee. Lekkere McChouffe erbij, beetje sla en smullen maar. Bijkomend voordeel was tevens dat we zodoende ook nog even naar de DWDD konden kijken, want ik had ergens gelezen dat Triggerfinger daarin een minioptreden zou doen. Dat klopte dus, enne die ene minuut spelen bij DWDD zorgde er wel voor – zo bleek bij aankomst in Bibelot – dat het “echte” optreden pas na half elf zou beginnen.
Toen dat eenmaal zover was, vlamde de heren of hun leven ervan af hing. Jammer dat het geluid een beetje te hard stond voor deze zaal, verder straalde de band wel heel veel energie uit. Ik denk dat als het geluid wat beter zou zijn het een geweldig concert geweest was. Wellicht dat ik een nieuwe poging waag op 24 januari 2010 want dan zijn de heren in WATT (Rotterdam).
Bijkomend nadeel voor de late aanvang was dat ik de laatste trein naar Rotterdam had. Op zich niet zo erg zou je denken, echter mijn fiets stond op station Schiedam en gezien de bouwactiviteiten rondom CS had ik niet zo’n idee waar er nu ergens nog bussen richting Overschie zouden vertrekken. Dus toen maar wandelend naar huis gegaan. Gelukkig wel droog. Al met al een leuke avond die wat tijd in beslag nam, maar ja het was gelukkig weekend :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuw leven inblazen ? ? ?

 De vraag is zal ik weer eens wat nieuw leven in deze blog gaan blazen ? Geen idee of er iemand is die dit leest, maar mocht het zo zijn: la...